By
Mavrig Dragos
Uzual, contractul de vanzare cumparare este redactat de Notarul Public si pus la dispozitia partilor prezente in tranzactie pentru analiza inaintea semnarii. Cum Notarul Public adapteaza cerintele si intelegerea dintre parti, sunt totusi clauze asupra carora este bine sa acordati o mai mare atentie:
- Modalitatea de plata a pretului – fie ca esti in postura de vanzator sau cumparator, modalitatea in care schimbul dintre parti este realizat trebuie foarte clar specificat. Acest topic este destul de intens dezbatut si multe discutii apar in aceasta zona, in cadrul vanzarii unei proprietati, motiv pentru care ne poti contacta oricand pentru a te ghida catre solutia cea mai buna.
- Garantia contra evictiunii – un topic mult dezbatut in contracte si asupra caruia recomandam solicitarea tuturor informatiilor necesare si intelegerii acestuia. Mai simplu ce se intampla daca un titlu de proprietate din istoric este anulat si in ce masura partile implicate isi asuma raspunderea.
- Termenul de livrare al proprietatii respectiv termenii si conditiile in care acesta este respectat.
- Asumarea raspunderii asupra costurilor generate pana in prezent de imobil respectiv utilitati, impozit, alte taxe generate de acesta.
In cazul in care nu ai mai trecut prin acest proces, sunt si alte recomandari pe care le putem pune la dispozitie in functie de tipologia tranzactiei tale. Este suficient si simplu sa ne scrii pe adresa de e-mail office@ronsi.ro si sa ne spui cateva detalii legate de speta imobiliara in care te afli, iar unul dintre consultantii nostri te va ghida in acest proces.